Saturday, September 15, 2012

MEREKA COMEL :)

Salam..
lama sudah tidak di update ini blog. haha..syibuk meh.

entry kali ni xda niat nak cte pasal life as a matrik student pun.
cos rasenya ramai yg taw cam na rase jd bdak matrik.
mkan xcukup
rehat xcukup
tdo xcukup
kelas je yg terlebih cukup
:P

nak story-mory pasal hari jumaat lepas.
saya pulang ke rumah :D
masa dah nak sampai rumah, masa tu dekat traffic light.
saya berasa bosan lalu saya usha lah van sekolah kat sebelah kereta saya ni..
lepas tu,,,
jeng
jeng
jeng..
i saw my ex-student!
haha
irfan namanya :)
die pun apa lagi, terus berteriak
USTAZAH!!!!
masa tu dalm hati
"mak I, budak ni ingat lg kat aku??"
then die pergi kecoh plak satu van tu
"WEH KORANG, TGOK KAT SBELAH TU, USTAZAH SYAFIQAH LA!"

Subhanallah.. buat pe'el meroyan betul si irfan ni.. malu tahu x?
habis satu van tu menjerit pgil ustazah..
bdak2 tahu jela, over excited, dah rase cam artis jumpe peminat tgah jalan dah..
cumenya, dorang dlm van n saya dlm kereta, kalu x dah kene serbu dah masa tu.. :D

ayah plak terlebih sporting, rajin plak g bukak kan tgkap pntu kereta tu..
lg la budak2 cam histeria
haha
mcm2 betul dorang cakap
nak salam bagai
driver van kat depan tu jenuh menggelak tgok prgai bdak2 tu
saya pun
YA ALLAH
malu!!! serius malu..
nak nyorok bawah sit kesian plak kat budak2 tkot kecik hati..
hmhm..
lambai jela style aznil hj nawawi kat dorang
haha

ayah kat sebelah pun gelak je..
sampai kan saya ckap kat ayah
"apa hal lama plak lampu merah ni?? cepat la gerak.. malu kot.. segan!"

then ada sorang ni cakp
"sapa kat sebelah ustazah tu?? pakwe ustazah ehhh???"
huh?? muka aku yg terlebih matang or ayahku yg terlebih muda ni??
mcm2 betul dorang ni.. haiyeee..

Alhamdulillah lpas tu dah lampu hijau..
pergh
mmg rase lama sungguh lampu merah time tu..
bkan apa, segan!
ayah mgkin dah biasa, yela, lebih 2 dekaD mgajar..
saya yg setakat 3 bulan ni je, malu2.. huuuuu..

tp, dorang sgt comel! innocent habis..
lately pun selalu gak teringat kat dorang, lepas la rindu bile dpt jumpa masa tu wlupon kat tgah jalan
haha


p/s: xsgka dorang still ingat saya lg..
 padahal saya ni bkan ustazah yg baik sporting kelaka sgt pun.. garang cam singa adalah.. haha..

No comments: